Welcome!!
slm maryam hastam be webe man khosh omadid


پسرای عزیز رفع ایرادکنید!!!خواهشا!

 

99.99% پسرها به این درد مبتلا هستند. دائم دارن در مورد خودشون و شاهکارهاشون حرف میزنن. طوری که آدم فکرمیکنه پسرها به جای شکم مادر, احتمالاً از دماغ فیل به دنیا اومدن. بیماری خودستایی در پسرها کاملاً ریشه تاریخی و اسطوره ای داره و همیشه هم دخترها رو آزار داده ( افسانه معروف نارسیس). پسرها وقتی به یه دختر میرسن همیشه درحال حماسه سرایی در مورد خودشون هستن و خودشون رو موجودات بی عیب و نقصی جلوه میدن که باید روی سر گذاشت و حلوا حلوا کرد . آقایون! برادران! داداش من ! بس کن ! باور کن هرچقدر خودتو پائین تر بیاری و سعی کنی خاکی تر و خودمونی تر و در دسترس تر باشی , برای همه, چه دختر و چه پسر جذاب تر و محبوب تری . هیچ دختری دوست نداره که با پسری دوست باشه که دائم در مورد خودش , استعدادش, گیتارش, ماشینش, سگش , وبلاگش و هزار و یک چیز دیگه رجز میخونه ! باور کن که اگه یه خورده هم از اون برج عاجت بیای پائین و واقعی تر و خودمونی تر باشی , خیلی راحت تر میتونی اعتماد و دوستی دخترها رو بدست بیاری .

 

2- یه گوش در و یه گوش دروازه :
خانمهایی که اینو میخونین , اگه بهتون بگم که در 70% زمانی که شماها دارین با پسرها حرف میزنید , اونا اصلاً صدای شما رو هم نمیشنون , باورتون میشه؟! متاسفانه اکثر پسرها به این عادت بد مبتلا هستند که موقعی که یه دختر با اونها داره حرف میزنه , دارن به یه چیزه دیگه فکر میکنن . فهمیدن این موضوع خیلی راحته , شما دارین مثلاً راجع به جشن تولدتون حرف میزنین و دوست پسر شما هم با یه حالت رمانتیک داره "مثلاً" به حرف شما گوش میده و گاهی وقتها هم یه "آره, خوب, بعدش" هم تحویلتون میده , اما وقتی حرفتون تموم شد , ایشون یهو میپرسن "راستی جشن تولدت چی شد !؟ " . من نتونستم بفهمم که این عادت غریزیه یا اینکه قابل درمانه , اما به نظرم اگه آدم دلش بخواد میتونه به حرف دیگران توجه کنه . خلاصه توصیه من به پسرها اینه که یا یاد بگیرن که همزمان دو سه تا کار رو تو مغزشون انجام بدن (که بتونن به حرف دخترها هم توجه کنن ) یا اینکه جدی جدی به حرف دخترها گوش کنن . باور کنید خیلی کار بدیه که آدم بیاد و کلی حرف واسه یه نفر بزنه و بعدش بفهمه طرف اصلاً گوش نمیداده ... من اگه جای دخترها بودم با لنگه کفش میکوبیدم تو مغز اون پسر !

 

3-زل زدن به بقیه دخترها :
بعضی از پسرها واقعاً روی هرچی هواپیمای جاسوسی رو کم کردن , چشم و گردنشون به صورت کاملاً اتوماتیک به سمت هر دختری که تا شعاع 150 متریشون میاد برمیگرده و انگار دارن طرف رو با نگاهشون میخورن ! از همه بدتر اینه که این کارو جلوی دوست دخترشون انجام میدن و از اون خیلی خیلی بدتر اینه که بعد از اینکه خوب دید زدن یه "آه ه ه ه " غمناک میکشن !!!! ای بابا , شما دیگه کی هستین !؟ یه دختر بیچاره ریخت قناس شما رو تحمل میکنه و باهاتون مثلاً میاد بیرون که شما اینو تحویلش بدین !؟ ببینید, من خودم هم پسرم, میدونم که منظور خاصی ندارین و همینجوری ناخودآگاه توجهتون جلب میشه, اما حداقل ظاهر رو که میتونید حفظ کنید؟ لزومی نداره گردنتونو 180 درجه بچرخونید یا اینکه تو خیابون برین تو باند مخالف تا بتونید فلان دختر رو بهتر دید بزنید. همینکه فقط با چشم یه نگاه کوتاه بندازین کافیه... وسط خیابون کاری که نمیتونید بکنید پس چرا سرکه نقد رو به خاطر حلوای نسیه از دست میدین؟ اگه دوستتون به همون نگاه هم حساسه, یه راه حل آسون داره, یه عینک آفتابی کاملاً تیره (مدل ماتریکسی که کاملاً چشم رو بپوشونه )==> بخرین و بزنید , اینجوری کسی نمیتونه حرکات چشم شما رو متوجه بشه , هم شما ضایع نشدین , هم اون مشکل غریزی حل شده ...

 

4- بی کلاس بودن :
این یکی هم خیلی میتونه آزار دهنده باشه , متاسفانه اکثر پسرهای این دوره زمونه , نه حرف زدن , نه راه رفتن, نه غذا خوردن و نه رفتار درست با یک خانم رو بلدن. یاد بگیرین که همیشه مثل یه جنتلمن رفتار کنید. این جمله معروفه که برای دخترها یه آدمکش مودب و باکلاس از یه شاهزاده بی ادب و بینزاکت جذاب تره! جنتلمن بودن یه سری قواعد ساده و آسون داره که واقعاً با تمرین کردن میشه یادشون گرفت و بهشون عادت کرد. هیچ وقت جلوتر از یه دختر راه نرید. موقع سوار ماشین شدن در رو براشون باز کنید. قبل از اونها رو صندلی نشینید. وقتی که تو خیابون راه میرید اونها باید سمت پیاده رو باشن و شما سمت خیابون. موقع حرف زدن, هر چقدر هم که خودمونی باشین , کلمات رکیک به کار نبرید . با صدای بلند حرف نزنید و نخندید . بی سر و صدا و تمیز غذا بخورید . اگه سیگاری هستین , بدون اجازه اونها سیگار نکشید و هزار و یک نکته دیگه . اینو بدونید که با کلاس بودن به هیچ وجه علامت زن ذلیل بودن و این چیزها نیست . برعکس , ابهتی که پسرهای جنتلمن دارن باعث میشه که دخترها به صورت اتوماتیک تابع اونها بشن و میشه گفت یه جورایی محو شخصیت اونها بشن . میگین نه !؟ امتحان کنید

 

5-نق نق کردن :
بسیاری از پسرها هیچ هنری ندارن به جز ناله و زاری از همه چیز و همه کس ! دائم در حال ایراد گرفتن و بدو بیراه گفتن به زمین و آسمان و آدمها و چپ و راست و غیره و ذالک هستن . آدم یه ماه باهاشون باشه , انقدر انرژی منفی بهش تزریق میکنن که میره و خودکشی میکنه . پسرهای عزیز, انقدر نق نق نکنید و برای دخترها لوس بازی درنیارین . نق نق کردن به تدریج تبدیل به عادت میشه و شما رو شبیه به پیرمردهای غرغرو میکنه . سعی کنید یه کم مثبت فکر کنید و نیمه پر لیوان رو هم ببینید . یه پسر باید با روحیه خوب و قدرت تحملش در مقابل مشکلات به یه دختر قوت قلب و آرامش بده , نه اینکه همش منفی بافی کنه و آدم ضعیف و بی چاره ای به نظر بیاد . یادتون باشه که اصولاً مشکل رو برای مرد ساختن و آدم بدون مشکل رو فقط میشه توی قبر پیدا کرد . مطمئن باشین که به هر کس به اندازه نیرویی که داره مشکل داده میشه و هیچ کس بیشتر از توانائیش مشکل نداره . اگه جای دخترها بودین و کلی مشکل جسمی و روحی سالانه و ماهانه داشتین و یا اینکه هزار و یک محدودیت و تبعیض احمقانه بهتون تحمیل شده بود چکار میکردین !؟ واسه من خیلی عجیبه که پسرها نسبت به دخترها خیلی ناراضی تر و ناامید تر هستن , درحالی که تقریباً داره بهشون خوش میگذره !!!

 

6-تند روی :
یكی از ایرادهای پسرها اینست كه در ابتدایی آشنایی با یك دختر حتی وقتی بار اول و دومشان هم نباشد خیلی عجول پیش می روند ... همون روزهای اول 1000 تا سوال می پرسند و خیلی هول هستند كه روابط را صمیمانه تر كنند ولی این افراط منتهی به تفریط میشه ... خیلی خوشایند نیست كه فرصت نمی دهند تا سیر طبیعی آشنایی به دوستی و بعد صمیمیت برسد ... این سرعت عمل خیلی زود همه چیز را عادی و كسل كننده می كند .

 

۷- جدی نگرفتن دخترها :
هنوز هم خیلی از پسرها معتقدند راجع به مسائل جدی منطقی نباید با دوست دخترشون حرف بزنند انگار كه این جنس لطیف ازین بحث های جدی خراش بر می دارد ... اگر از حرف های محبت آمیز دوستانه بگذرند شروع می كنند به تعریف وقایع بی اهمیت روزمره كه همه در مورد شخص خودشون تعریف دیگران از ایشان و البته دلاوری ها و جوانمردی های بی شمارشون و ... اگر راجع به یك بحث جدی یا موضوع اجتماعی سخن به میان بیاد یا قضیه را شخصی تلقی می كنند و یا خیلی سریع از موضوع عبور می كنند . و البته قصدشان اینست كه افكار ظریف دوست دخترشان را از تهاجم افكار خشن حفظ كنند و اگر خیلی مودب باشند سكوت می كنند و در اولین فرصت بحث را عوض می كنند و معتقدند تا مسائل جالبی مثل دوستی و عشق و از همه مهمتر خود آنها هست چرا وقتشون رو هدر بدهند .

 

8-وعده های سر خرمن :
مطمئناً این چیزی نیست كه دختری تجربه نكرده باشد من آمار دقیقی ندارم اما همه كسانی كه من می شناسم این لیف به تنشان خورده ... پسرها وقتی شاد می شوند و یا حس می كنند كه شادی دوست دخترشان كم شده به این حربه متوسل می شوند و بدون در نظر گرفتن امكانات و تواناییشان وعده می دهند و جالب اینجاست كه در آن لحظه اصلا قصد فریب دادن و یا خلف وعده ندارند اما بعداً هی دعا می كنند كه از یادش برود یا اینقدر مودب باشد كه به روی مبارك نیاورد ... و بعد از مدتی از یاد خودشان هم میرود اما افسوس كه از یاد دوست دخترشان نخواهد رفت حتی اگر برویتان نیاورد این را به حسابتان می نویسد و وقتی تكرار شد كم كم اعتمادش را به شما از دست می دهد ... راه حل قضیه خیلی ساده است هرگز وعده هیچ چیز را ندهید . اصلاً لزومی ندارد كه كاری كه می خواهید فردا برای دوست دخترتان انجام بدهید ازامروز بگویید ...فایده اینكار اینست كه شما در انجام آن كار مختار هستید و اگر به دلیلی منصرف شدید یا به تعویق افتاد احساس شرمساری نمی كنید و برای انجام آن هم وظیفه ندارید چون وعده ای ندادید . دوست دخترتان هم از پیش منتظر نمی ماند و در صورت تعویق وعده از شما ناامید نمی شود كه توانایی انجام وعده هایی كه می دهید ندارید در عوض سورپریز می شود . باور كنید هیچ دختری ازینكه به او وعده شادی بخشی ندادید از شما گله نخواهد كرد . پس وجه خود را به خطر نیاندازید .

 

۹- صداقت زیادی :
بعضی از پسرها صداقت را با آزار و اذیت اشتباه می گیرندو از روی صمیمیت تمام جزییات عشق اولشان یا حتی عشق های بعدی را برای دوست دخترشان شرح می دهند و اینكه چقدر مورد بی وفایی و بی توجهی قرار گرفتند و دل نازكشون چقدر آسیب دیده ... و با صداقت هرچه بیشتر تمام آنچه كه هر لحظه بشون گذشته را تشریح می كنند . اینكه چطور عاشق شدند چقدر فداكاری كردند و همیشه هم اضافه می كنند كه قصد ازدواج داشتند و عشقشون كاملا پاك بوده ... و صداقت و مظلومیت خودشون رو چنان اثبات می كنند كه دل سنگ آب بشه . باور كنید هیچ دختری دوست نداره شرح سوزناك عاشقی دوست پسرش را بشنود .این كار اعتماد دوست دخترتان به شما را نه تنها زیاد نمی كند .شما را ضعیف و نخواستنی جلوه می دهد و اینكه احتمالاً شما با جنس مخالف مشكل دارید و بهشون بدبین شدید و این خیلی میتونه روی قضاوت دوست دخترتون تاثیر بد بگذاره .

10-
مقایسه :
بعضی از پسرها مدام در حال مقایسه زنهای محبوب زندگیشون (به جز مادرشون كه قابل قیاس با هیچ بشری نیست ) با دوست دخترشون هستند ...این زن محبوب ممكن زن تنها برادرش باشه كه خیلی باكلاس و مورد تایید و توجه كل فامیل یا خاله جوان و مجردش باشه یا حتی عشق اولشون باشه كه خیلی روی ذهنشون تاثیر گذاشته ...اصلا مهم نیست كه این زن محبوب كیه و از كجا امده ولی توانایش در جلب نظر مثبت آنقدر بوده كه هر از چند گاهی دوست دختر شون باید به شرح فضایلشون گوش بده ... باور كنید اینكه خاله شما گیتاریست یا دخترخالتون خیلی قشنگ می رقصد به دوست دخترتون مربوط نیست . از همه بدتر اینكه بعضی پسرها برخلاف دسته اول از بقیه دخترها و خانمها در حضوردوست دخترشون بدگویی می كنند . ازاندام و ظاهر لباس تا رفتار و حركات و ... حتی كوچكترین ایرادها رو به زبون میارند و درحقیقت نشان می دهند كه چطور همه خانمها را زیر ذره بین كاملاً بررسی می كنند و مدام هم نتیجه بررسی ها را به اطلاع دوست دخترشون می رسانند یا صفات جور واجور روی دخترها می گذارند .اینكار در جمع پسرها جالب اما جلوی دوست دخترتون به صرف اینكه خیلی صمیمی هستید و این حرفها را با هم ندارید به بقیه دخترها متلك نگویید . ممكن است دوست دختر شما در ظاهر بخندد اما این لبخند رضایت نیست ... باور كنید .

۱۱- نجیب یا نا نجیب :
بعضی پسرها تكلیفشان را با مساله نجابت معلوم نمی كنند و همیشه مشغول گیج كردن سایرین هستند. خصوصاً دوست دخترشون... اگر پای صحبت این پسرها بشینی همیشه دم از روشنفكری? روابط آزاد و سالم و... می زنند وقتی با دختری دوست می شوند مدام به بهانه های گوناگون این قضیه آزادی روابط را جلو می كشند و همه سعی شان در این است كه خیلی دوست دخترشان با آنها احساس راحتی كند و خیلی هم احساس روشنفكری می كنند . اما اگر بخواهند یك دختر نجیب را تصویر كنند آن دختر به احتمال قوی دوست دخترشان نیست بلكه دختری است كه دوست پسر ندارد !!! اشتباهی كه بیشتر پسرها می كنند اشاره به این نكته است . اگر دوست ندارید آغازگر جنگ جهانی باشید زودتر تكلیف خودتون رو روشن کنید



18 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

یه چی بگممممممممم

 

جان من                   وجدانا                   جان من

تا حالا به این موضوع دقت کردین

یعنی من واقعا تو کار خدا موندم

سر سخت ترین سوال امتحانی

مسخره ترین آهنگ موجود تو ذهنت پلی میشه

دلکم دلبرکم ، خوشگل بانمکم


18 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

عاشقمممممممممم

دیـوآنـﮧ ےِ روزْهآیـے هَسْتـ ـَم
 
 
 
 
کـﮧ مِهـربآטּ میشَوے . . .
 
 
حَتـّے اَگـ َـرْ نَـدآنمْ چـرآ . . . !
 
 
 


18 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

میگن




میگن:

لحظه ای که به شدت احساس تنهایی میکنی ، حتما یکی دلتـنــگــتـه…

نمیدونم واقعا الان کی دلتنگ منه؟!!!!!


18 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

رد گام هایت را که می گیرم

از تو دور تر می شوم


گویی کفش هایت را بر عکس پوشیده ای...



ادامه مطلب

18 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

جزان یک نفر...

بعضـــــــــی وقتا چیـــــــــزی مینویسی فـــــــــقط برای یک نفـــــــــر

امـــــــــا  دلت میگیرد

وقتی یـــــــــادت می افتد که هـــــــــرکسی ممکن است بخـــــــــواند

جـــــــــز آن یک نفـــــــــر. . . . .


18 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

بهانه رفتن

کــــــــــــــاش

نــجـــابــتــم را بــهــانــه رفتـنـت نمیکردی!

تا با دیدن هـــر هــــرزه ای

 به خــودم نگـویـم

اگر مثل ایــــن بـودم

 نــمــیــرفــت...!


18 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

حس غریب عاشقی

حس غریبی ست دوست داشتن

وعجیب تر از آن است دوست داشته شدن

وقتی میدانیم کسی با جان ودل دوستمان دارد

 

  ونفس ها وصدا ونگاهمان در روح وجانش ریشه دوانده

به بازی اش میگیریم

هر چه او عاشق تر ما سرخوش تر !

هر چه او دل نازک تر ما بی رحم تر!....

تقصیر از ما نیست

تمامی قصه های عاشقانه

این گونه به گوشمان خوانده شده اند !!!


18 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

جاذبه اغوشت

وقتی مرا بغــــــــل میکنی

چنان جاذبه ی آغوشـــــت

به جاذبه زمین غلبـــــه میکند

که روحم به پــــرواز در می آید…


18 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

بازی ادمها

آدمــها کنــارت هستند . . . تا کـــی؟ تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند !
از پیشــت میروند یک روز . . . کدام روز ؟ وقتی کســی جایت آمد !
دوستــت دارند . . . تا چه موقع ؟ تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند !
میگویــند عاشــقت هســتند برای همیشه ! نه . . . ! فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام شود. . . و این است بازی باهــم بودن . . .


18 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

کاش می فهمیدی...

کاش می فهمیدی ….
قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی:
بمان…
نه اینکه شانه بالا بیندازی ؛
و آرام بگویى:
هر طور راحتى …


17 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

مردباش!!!

ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﮔﺮ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﺳﻮﺍﺭ ﮐﺮﺩﯾﺪ ، ﺟﺎﯼ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺑﺪﻫﯿﺪ … ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮﺵ ﺑﺮﺳﺎﻧﯿﺪ ، ﻧﻪ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮﺗﺎﻥ ! ﺩﺭ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺭ ﺑﭽﺴﺒﺎﻧﯿﺪ ، ﻧﻪ ﺑﻪ ﺍﻭ ! ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﺯﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ، ﻣﺮﺩ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﺧﻠﻮﺕ ﻣﯿﺒﯿﻨﺪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﮐﻨﺪ .. ﻧﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺗـﺮﺱ ! ﺑﯿﺎﯾﯿﺪ ﻓﺎﺭﻍ ﺍﺯ ﺟﻨﺴﯿﺖ .. ﻛﻤﯽ ﻣــَـﺮﺩ ﺑﺎﺷﯿﻢ !


17 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

نسل جوان

مـــــــا،

نســـــلی هستیم کــــه.

... بهـــــــترین حــــــــرفهــــــای زندگــــــیمان را نگفتیـــــم…

تایــــــپ کردیـــــــــم


17 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

دورتربمانید!!!

هــــی آدم ها ...
باور کنیــــد می خواهــــم از شمــــا دورتر بمانــم !
نــــزدیک کـــه می شوید ؛
ســــردی ِ عاطفــــه هایتـــان وجـــــودم را می لرزاند ...
محـــــض رضای خــــدا ، دور بمــــــانـــید ... !!!


17 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

TREE

درخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتان هم گاهی....


دلتنـــــــــــــــــــــگ تــــــــــــــــبــــــــــــــرمیـــــــــــشونــــــــــــــــد.....


وقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتــــــــــــــــی.............


پـــــــرندگــــــــان سیم برق را.....


بـــــــــه آنهــــــــــــــا ترجیح میدهــــــــــــــــــــــنــــد........!!!





17 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

حمیدمصدق

تو به من خنديدي و نمي دانستي

من به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدم

باغبان از پي من تند دويد

سيب را دست تو ديد

غضب آلود به من كرد نگاه

سيب دندان زده از دست تو افتاد به خاك

و تو رفتي و هنوز،

سالهاست كه در گوش من آرام آرام

خش خش گام تو تكرار كنان مي دهد آزارم

و من انديشه كنان غرق در اين پندارم

كه چرا باغچه كوچك ما سيب نداشت


17 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

پاسخ زیبای فروغ فرخ زاد

من به تو خنديدم

چون كه مي دانستم

تو به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدي

پدرم از پي تو تند دويد

و نمي دانستي باغبان باغچه همسايه

پدر پير من است

من به تو خنديدم

تا كه با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم

بغض چشمان تو ليك لرزه انداخت به دستان من و

سيب دندان زده از دست من افتاد به خاك

دل من گفت: برو

چون نمي خواست به خاطر بسپارد گريه تلخ تو را ...

و من رفتم و هنوز سالهاست كه در ذهن من آرام آرام

حيرت و بغض تو تكرار كنان

مي دهد آزارم

و من انديشه كنان غرق در اين پندارم

كه چه مي شد اگر باغچه خانه ما سيب نداشت


17 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

دلتنگی

دلت که تنگ یک نفر باشد , خود خدا هم بیاید تاخوش بگذرد و لحظه ای فراموش کنی فایده ندارد

... تو دلت تنگ است!

دلت برای همان یک نفر تنگ است . . .

تا نیاید . . .

تا نباشد . . .

هیچ چیز درست نمی شود . ..


16 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

سهراب

تـــــو کجـــــــــــایی سهـــــــــــــراب ؟؟؟

چشم ها را بستند و چـــــه بـــا دل کردند وای سهراب کجایی آخـر ؟؟؟..

زخم ها بر دل عاشق کردند خــــون به چشمان شقایق کردند آب را گــــل کردند

تــو کجایی سهراب ؟؟؟؟

که همین نزدیکی عشق را دار زدند ، همه جا سایه ی دیوار زدند ای سهراب کجایی

که ببینی حالا دل خوش مثقالــــــی است! دل خوش سیـــــــــــــری چند ؟؟؟؟

صبـــــــــــــــــر کن سهـــــــــــــــراب...!   قایقت جـــــــــــــــا دارد ؟؟؟؟؟من هم ازاهل زمین دلگیرم

 

 

 


16 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

چشمهایم

چشمهایم را می بندم
کور بودن را 
به دیدنِ جایِ خالیت
ترجیح می دهم



16 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

حرف خودم به عشقم

خوشبخت خواهيم بود و حالا لازم است که بگويم

اين موضوع راهيچگاه فراموش نکن ومطمئن باش که

اين نامه راسرسري نمينويسم وچقدر ناراحت کننده است اگر

بازهم بخواهي درصدد دوستي بامن باشي بنابراين از تو ميخواهم

جواب نامه مرا ندهي چون نامه توسراسر

دروغ و تظاهر است و تنها چيزي که نداري

محبت است و من تصميم گرفتم براي هميشه

تو و يادگاري تلخ عشقت را فراموش کنم ديگر به هيچ وجه نميتوانم

خودم را راضي کنم که دوستت داشته باشم وشريک زندگي تو باشم

وحالا اگر ميخواهي به محبت من پي ببري ...نامه مرا يک خط در ميان بخوان...

13 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

نميخوام به جزمن دوست دار ديگري باشي نميخواهم براي لحظه اي حتي به فكر ديگري باشي نميخواهم صفاي خنده ات را ديگري ببيند نميخواهم كسي نامش،برلبهاي توبنشيند نميخواهم به غيرازمن بگيرد دست تودستي نميخواهم كسي يارت شوددرراه اين هستي


13 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهایست


ببین مرگ مرا در خویش که مرگ من تماشایست


مرادر اوج می خواهی تماشا کن تماشا


دروغ این بودم از دیروز مرا امروز حاشا کن


دراین دنیا که حتی ابر نمی گرید به حال من


همه از من گریزانند تو هم بگذر از این تنها


گره افتاده در کارم به خود کرده گرفتارم


به جز در خود فرو رفتن چه راهی پیش رو دارم

 

 


http://dc596.4shared.com/img/9WDLatna/s3/0.895445236494208/5WwWOnly051CoM.jpg


13 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

 


13 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

کاش میشد هیچ کس تنها نبود
کاش میشد دیدنت رویا نبود
گفته بودی با تو می مانم ولی...
رفتی و گفتی و اینجا جا نبود
سالیان سال تنها مانده ام
شاید این رفتن سزای من نبود
من دعا کردم برای بازگشت
دست های تو ولی بالا نبود
باز هم گفتی که فردا میرسی
کاش روز دیدنت فردا نبود  

13 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

ای کاش می دانستی چه لذتی دارد.....وقتی می شودخیانت کرد و .........نکرد!!!!!!!!


13 / 11 / 1391برچسب:,

|
 






به چه می خندی عزیز !؟

به چه چیز !؟

به شكست دل من... !

یا به پیروزی خویش !؟

به چه می خندی عزیز !؟
به نگاهم كه چه مستانه تو را باور كرد !؟

یا به افسونگریِ چشمانت...

كه مرا سوخت و خاكستر كرد...!؟

"به چه می خندی تو...؟"

به دل ساده ی من می خندی !؟

كه دگر تا به ابد نیز به فكر خود نیست !؟
به جفایت كه مرا زیر غرورت له كرد !؟

به چه می خندی عزیز !؟
به هم آغوشی من با غم ها

یا به ...!

خنده دار است...بخند !!!


12 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

   دیدی که سخــــت نیســـــت تنها بدون مــــــــــن ؟!! 
         دیدی صبح می شود شب ها بدون مـــــــــن !!
         این نبض زندگی بــــــــی وقفه می زند…
            فرقی نمی کند با مــــــن …بدون مــــــن…
          دیــــــروز گر چه ســـــــخت امروزم هم گذشت …!!!
         طوری نمی شود فردا بدون مــــــن !!!


12 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

این روزهــــایم به تظاهر می گذرد...
تظاهر به بی تفاوتی،
تظاهر به بی خیـــــالی،
به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست... اما . . .
چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش"


12 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود

انتظــارت را میـکشـــــد چــه شیرین اســـــت

طعــم پیامکی کــه میگـــوید :
 
" کجایـی نگران شدم "







12 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

 

12 / 11 / 1391برچسب:,

|
 

حال این روزهای من...

|http://www.atrebaroon.blogfa.com|عکس های عاشقانه|http://www.atrebaroon.blogfa.com|


نمیدونم این روزهام چطور میگذره فقط میدونم که میگذره.با ابهام،با یک گیجی ممتد،با

خلسه ای بی پایان....شاید به آرامش قبل از طوفان بیشتر شبیه باشه.میدونم قراره

طوفانی در درونم اتفاق بیفته اما هیچ ذهنیتی در موردش ندارم...

12 / 11 / 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

Maryam

 

مرداد 1393
فروردين 1393
مهر 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
بهمن 1391

 

man azin shahr miram....
حکم دل
بهشت
bayad faramoshat konam
بخوام ازتوبگذرم...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان !!Welcome و آدرس mhasani72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من عشق رادوست دارم
جوک تازه-اس ام اس-عکس-مطالب فیسبوکی
پادشاه عشق
the WilDest woe is l0ve
باچشمان بیدارعاشق شو
خشم شب
Asheghane
ا انواع مطالب وتصاویربا علی بیات
مدل عینک آفتابی زنانه
بدون شرح. . .
هک وبلاگ
پرواز650
عاشقانه
عشقولانه
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 81858
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


ن
Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی

كد موسيقي براي وبلاگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->